Mar 27, 2014

Aranyat érő fogyókúra



Ha az embernek nincsenek kilói fölöslegben, amiket leadjon magáról, akkor nem igazán érdeklik a fogyókúra receptek.
De amikor olvastam, hogy a dubai hatóságok minden egyes leadott kilogrammért arannyal fizetnek,
majdnem rám jött a fogyókúrázhatnék.
Annak, hogy csak majdnem több oka is van. Legeslegelső a sorban az, hogy nem élek Dubaiban, de még az Egyesült Arab Emírségek közelében sem, ami nagy hátrány, mert nem tudom, ha kívülálló és pogány elhízottaknak megadják a gramm aranyat, a leadott kilóért. ( Még nem közölték velem!)
A második gondom az, hogy végignézve magamon felülről, látom azt, amit nem lát például egy szumós csak a tükörben, még ott is alig-alig. Ez csak a jelen esetben lenne gond, mert ugyebár honnan adjak le kilókat, ha még egy kis pocak se dudorodik rajtam, egyébként nem gond, elég jól megvagyok nélküle. (A muzulmán pogányságot vállalom, az nem gond!)
igy érdemes pályázni, egy pár grammocska kijönne

No, de nézzem tovább, honnan lehet leadni a kilókat, mert igaz: „nem mind arany, ami fénylik”, de az arany mégiscsak arany, akárhogy is vesszük, és egy gramm arany, egy kiló emberhájért, vagy akármilyen emberi zsiradékért szerintem kitűnő üzlet.
Mivel a jó üzleteket kár elszalasztani, azon kezdtem törni a fejem, honnan szedhetnék fel magamra egy pár kiló hájacskát, amit majd alkalomadtán eladjak az araboknak drága pénzen.
Az evéssel kevés az esélyem, hiszen amióta nem csak anyatejet iszok, hanem mást is, azóta eszek, nem is keveset, de nem sikerült sose meghaladjam a súlycsoportomat.
Az ilyen emberre mondják, hogy: „kár belé az étel”, ezt magam is belátom, ezért gyorsan utánanéztem valami hízókúra receptnek, hogy ne mondhassanak többé rám ilyesmit, persze szemem előtt csillogtatva Dubai aranyát is.

De olyan csalódás ért, hogy nem hiszitek el! Egy olyan csodaszer, amivel felhizlalnám magam, drágább mint az arany! Na most légy okos Domokos!

Okosabb nem lettem, de megéreztem, hogy ennek az üzletnek lőttek, hiszen, ha drágábban veszem meg magamnak a hájam, mint amennyiért eladom, akkor garantáltan hamarabb csődöt mondok, mint egyes országok, amelyek az Isten magának se bírnak bemenni a csődbe, pedig nem mondhatnám, hogy nem tesznek meg mindent érte.
De, végül is vigasztalni kezdtem magam azzal, hogy lehet úgyse jött volna össze a dolog, mert arrafelé, ahol én nem járok, furcsa törvények vannak.
Ha, egy nőt elzártak, mert megerőszakolták, ugyanis nem tudott négy felnőtt férfit vinni tanúként, akik egyéb elfoglaltság híján, az olajmécsest tartották a tett színhelyén, akkor lehet nekem se hitték volna el, hogy lefogytam ötven kilót a nyolcvanból!




nem ezt erőszakolták meg, ő csak fogyókúrázott





No comments: