Feb 20, 2014

Sose öregszünk meg komám!

Íme egy őssejt

Ekként jött, hogy elordítsam magam, amikor elolvasván egy-két cikkelyt a legújabb találmányokról, felfedeztem egy japán felfedezést, ami úgy elkergeti a vénülést, mint a fokhagyma illata Drakula vérszívó rokonait.
Vérszívás = halhatatlanság?

A japán tudósok felfedeztek ugyanis egy pofonegyszerű és gyors megoldást, mellyel őssejteket lehet előállítani egy kis vércseppből. Az őssejtek meg teoretice hallhatatlanok, de praktice ha beültetik egy vénülő aggastyánba, annak bizony nem lesz többé szüksége Viagrára soha az életben, azt nem lehet tudni, hogy megfiatalodik-e, de öregedni biztos nem fog többet.
Azért értesítettem volna a komát, hogy használja el nyugodtan az egész merevítő pasztillát, mert nekem már nem lesz szükségem a felére(jószívű gyerek, felét felajánlotta nekem), én bevárom míg megérkezik Japánból az első őssejt csomag.
Ugyanis tudósok állítása szerint, gyorsan megy a folyamat, nem árulták el pontosan miként különítenek el sejteket, de a lényeg az, hogy stresszezik őket, mire fel azok úgy alakulnak át őssejté, mint a varangyos béka hercegkisasszonnyá.
Igaz egyelőre csak egereken próbálták ki, de azoknál működik, így szinte garantáltan az embereknél is menni fog.

Hiába na, okos gyerekek ezek a japánok, kár hogy beléjük állt a defláció, és immár több mint tíz éve nem tudnak szabadulni tőle. Valójában nem is értem, hogy nem jöttek rá a megoldásra, amikor én, aki nem tudom stresszelni a sejteket, rájöttem valamire, amivel egyszerűbben lehet deflációt kergetni, mint lyukas kesztyűbe dudálni.
Először úgy gondoltam, hogy egy őssejt csomagért elárulom nekik, miként érhetnék már el azt a régóta áhítozott két százalékos inflációt. Végül úgy döntöttem, elárulom ingyen, nehogy ne tudják befejezni ezt a kísérletet, és itt maradjak ős és sejt nélkül, mert kár lenne értem, hogy fiatalon öregedjek meg.
Azt javasolnám hát a japánoknak,(de másoknak is) hogy embereket dolgoztassanak és ne robotokat, mert szerintem a túlzott robotizálás miatt jött alattomos léptekkel a defláció Japánba, és most semmiképp nem akar elhúzni.

Hiába gyártanak a robotok különböző használati cikkeket nagy mennyiségekben, ha semmit nem vásárolnak, az emberek vásárolnának, de nincs pénzük ha nem dolgoznak, mert a robotok elvették munkahelyüket, így forognak körbe-körbe egy ördögi karikába, pedig már kimászhattak volna, ha észreveszik, amit én rég látok.
Ezt természetesen csak magánlátomás, és megtörténhet, hogy nem igazat szóltam, mivel nem ittam bort,(„Borban az igazság”) félvén, nehogy bőszebben keringjen a vér ereimben, oszt lerohanjam az első utamba eső asszonyembert, anélkül, hogy őssejttel feltuningoltak volna.



No comments: