Mar 19, 2012

ITT A JÉGKORSZAK A KANYARBAN!





Úgy ért a hír, mint az a balegyenes, amelyet balról és egy függöny mögül pattintottak felém egy sztriptíz bárban, hirtelen, váratlanul és olyan erővel, hogy majdnem bele is szédültem, mert csak az orrommal paríroztam. Szerencsére most csak a normál légköri nyomás volt bennem, ez meg általában jótékony hatással van rám abban az esetben, ha szédíteni akarnak.
A hírt egy tudományos folyóiratból olvastam, miszerint 2014-ben a földön jégkorszak veheti kezdetét és nemsokára úgy lefagyhatunk, akár a mamutok annak idején.

Nem érintett volna érzékenyen, ha ne készültem volna ez ideig a felmelegedésre. Van egy gyönyörű tanga gyűjteményem,(gyerekkori kinőtt fürdődresszek) amelyet kimondottan az elkövetkező meleg napokra tartogattam, gondoltam jól fog, ha majd a bőrömet is le kell vetni és erre fel megváltozik a prognózis, örök meleg helyett a hideget jósolják.
Mivel nem tudtam eldönteni, hogy végül is milyen ruhaneműt gyűjtsek az elkövetkezőkben, utánanéztem egy kicsit, hadd lássam mi is az igazság a sok globális valamik mögött.
Például a globalizációval sem vagyok teljesen tisztában, hisz csupa ellentmondás, egyfelől autonómiát rebesgetnek, másfelől meg mindent bevonnának egy burába, ember legyen aki érti, de azt nyugodtan kijelentem, hogy semmi jó nem ígérkezik, állítson bárki bármit, semmi ami globálissal kezdődik csak jót nem jelent, legalábbis nekem.
A globális felmelegedést az elején kezdtem érteni, egyszerű volt a helyzet, vékonyodik az ózonréteg, mert sokat pufogunk, az autóipart más energiaforrásra átállítani nem lehet, mert érdekeltségek vannak.

 Ezért inkább mind finomabb gázokat engedünk a levegőbe, addig-addig, míg már tovább finomítani nem lehet őket és ekkor felfedezik, hogy a sok autó kipufogógáza bakfitty ahhoz képest, amit az óceánokból felszabaduló óriási metán mennyiség művel az atmoszférával. Ezt a hírt nem nagyon reklámozzák, mert félnek nehogy az emberek észrevegyék mennyire bepalizzák őket, mikor a sok környezetvédő intézkedéssel, adósságba és nyomorúságba taszítják, mindenféle marhaságot kitalálva, csakhogy megszabadítsák pénzétől a jó népet.


Ezt a saját bőrömön is érzem, hisz épp most voltam kénytelen kicserélni az egyik régebbi évjáratú járgányom egy újabbal(85-ös kiadás), fiatalabbat nem mertem venni, mert félek a napkitörések miatt bekövetkezendő elektromos zavaroktól.
Térjek azonban vissza a felmelegedéshez, ami úgy néz ki, hogy nem kell álmaim réme legyen, mert még be sem következett és máris lefújták, habár a tudósok minden egyes elmélet után leleményesen megjegyzik, hogy óvatosan kell kezelni a dolgokat, ugyanis bármi lehetséges.

Ha tehát vékonyodik az ózonréteg, nő az üvegház hatás elő a tangát és monokinit, ha viszont eltűnnek a napfoltok és megjelennek a napkitörések, akkor elő az irhabundát meg a mécsest, ennyi globális talány miatt rosszabb a helyzetem, mint az ökörnek az új kapu előtt.

A felmelegedés még hagyján, hisz úgy apránként egy két fokkal több meleghez hozzászoktam volna, reménykedve abban, hogy mikorra elviselhetetlenné válik, akkorra már nyolcvan centinél mélyebbre ásatom el testem a földbe, ahol a hőmérséklet állandó, a lelkem gondoltam szabadjára engedem, hogy szabad szellemként kujtorogjon amerre jólesik neki. Ezt már előre, szépen elterveztem és íme most bead nekem a jégkorszak, amelyik olyan rövid időn belül érkezik, hogy mire észbe kapok már csak jeges whiskyt ihatok forralt bor helyett.

Ez óriási változásokat fog hozni, mert disznózsír helyett, fókazsírt kell egyek, stresszmentes tyúktojás helyett, totyogó pingvinek tojására fanyalodok majd, autó helyett kutyaszán és sok más amire nem is jó gondolni, mint például az, hogy hol fognak dohányt termeszteni, ha nem akarok lemondani a szivarozásról.
Igaz, azt állítják, hogy a globális felmelegedés extrém időjárási jelenségeket okozhat, de szerintem azért már egy kicsit túlzás, ha a felmelegedés extrém esete egy globális lehűlés, ezt összeadni már valahogy én sem tudom, pedig igazán megvan bennem a jóindulat. Mivel előrelátó ember vagyok, úgy minden lehetőséget számításba veszek, tanga gyűjteményem meg nem semmisítem, de az irhabundát is naftalinnal konzerválom a molyok ellen, a kis tacskómat elcserélem egy huskyra és a nyáron megpróbálom beszervezni magam egy fókavadász eszkimó csapatba a floridai nyaralás helyett.


Ajánlom mindenkinek, hogy tegye ugyanezt és melegében készüljön a hidegre!



No comments: