Jan 17, 2012

A betegségek és alternatív gyógyításuk



Mit csinálhat az ember egy szép esős, hideg téli délután, amikor otthon mindent megtett amit ilyenkor szokás, azaz megszámolta a pénzt, kettyintett egyet, aztán még mielőtt még egyre ráhangolnák, gyorsan pórázon fogja a kutyuskát és elindul sétálni.
Egy ilyen délután sétálgattam és a kirakatokat nézegettem, azaz nézegettem volna, ha lett volna mit, ugyanis a hajdani üzletsor valahogy így nézett ki: lehúzott redőny, bank, gyógyszertár, bank, bank, gyógyszertár, bank, gyógyszertár és ismét lehúzott redőnyök sora. Ezeket bámulva, hirtelen bokán rúgott egy fájdalmas felismerés, éspedig az, hogy életpályám párhuzamosan fut a jól jövedelmező pályák mellett és ezért kell én kutyát sétáltassak, ahelyett hogy más sétáltatná helyettem.
Azért, hogy fájdalmam szüntessem, azonnali hatállyal eldöntöttem, pályatévesztett leszek és átváltok egy nem stresszes és nem igazán túlzott felelősséggel járó, de hasznos pályára. Hát, bankár lenni sosem volt az álmom, a sok rizikó faktor, az ember feje fölött lebegő csődveszély, stressz, ezt nem nekem találták ki, gyógyszerész nem lehetek, mert oda tudtommal nagy kémia tudás szükséges, nekem meg ezt csak tanították és sosem maradt meg semmi belőle.
Ezért olyan mesterségre esett a választásom, amelyiket mindkét jó jövedelmező üzletág felhasznál és kedvemre való, így lettem volna orvos. Hazafelé menet már a cégérem felirata is megvolt és valahogy így hangzott: Dr. „ÉN” kül- és belgyógyász, idegesitő agysebész, pszichológus a szerelmi intrikák, elő és utójátékok professzora, bármely létező vagy nem létező betegség alternatív gyógyítója............

A teljes írás A KÁOSZ c. E-BOOK-ban a publio.hu kiadónál.

No comments: