EZ CSAK REKLÁM GYEREKEK |
Nehogy valaki azt higgye,
örömkönnyeket hullatok bánatomban, nem kérem szépen, a bú sós
cseppjeit eregetem, amikor rágondolok, hogy mennyire ki vagyunk
szolgáltatva, egyes biztosítótársaságok kényének-kedvének.
Úgy kb. harminc éve
fizetem a személygépkocsik után járó kötelező biztosítást,
és hála Istennek még soha nem kellett egyetlen vasat se elköltsön
ebből egyetlen biztosító se miattam.
Most azonban úgy történt,
hogy önhibámon kívül balesetet szenvedtem, így a biztosító -
jelen esetben az ASIROM VIENNA INSURANCE GROUP - rám, mármint
az autómra kellene költsön egy kis pénzecskét, ám úgy veszem
észre, ettől sokkal jobban vonakodik mind attól, hogy a pénzt
elvegye a biztosítás megkötésekor.
Pedig mennyi gyönyörű
ígéretet reklámoz az a biztosítást hitelesítő lapocska!
EZ IS CSAK REKLÁM |
Hatalmas összegek papírra
vetve, melyek onnan természetesen sose kelnek ki, a valóságban
csak némi aprópénzzé válnak, és véletlenül sem fedik a kár
valódi értékét.
Gyors ügyintézést
ígérnek, ami azt jelenti, hogy én furikáztatom a sérült autót
jobbra balra, várom a szakembert, aki felbecsüli a kárt,
természetesen csak miután telefonon órás zenehallgatások mellett
várom, hogy Bukarestben valaki felvegye a kagylót, és számot
adjon Kolozsvárra egy kártérítést célzó dosszié megnyitására.
Mert a helyzet az kérem,
hogy amióta „decentralizálódunk” minden a fővárosba
költözik. A helybéli ASIROM székhelyén senki szóba se áll az
emberrel, míg számot nem kap a központból.
Ez aztán már én is
decentralizációnak nevezem, hogy a macska rúgja meg!
Így várok már több
mint egy hónapja, és nem történik jóformán semmi.
Megpróbálok emailon
érdeklődni – mert a sok zenehallgatást a telefonom már kezdi
nem bírni – de a szerencse itt sem kedvez, mert végre amikor a
harmadik levélre válaszolnak, közlik velem, hogy az ügyem jól
áll, merthogy foglalkoznak vele, úgy mozgatják a fülük botját,
hogy már kérték is szinte egy hónap múltán a rendőrségtől a
helyszínelők által kiállított aktákat.
Na gondolom, akkor tényleg
jól állnak a dolgok!
Ezeket ugyanis én
személyesen már réges-régen átadtam a kolozsvári
kirendeltségnek, ahol szemem láttára (vagy talán csak
szemfényvesztésből?) beiktatták a rendszerükbe, és el is
postázták interneten keresztül.
No-mármost ha postakocsin
küldték volna, meglehet nem érkezik meg, ha bukdácsol egy kissé
az internetes hálózat meglehet csak másnap érkezik meg, de már
épp hetekre azért nincs szükség egy rongyos emailnak, hogy
Kolozsvártól Bukarestig eljusson.
Habár ki tudja, hiszen a
gyorsaság is relatív, így lehet nagyon gyors bármilyen lassú
ügyintézés is!
Emiatt most úgy állok,
hogy már több mint egy hónapja nincs autóm, a sok várakozással
erre-arra meg amarra már annyi időt eltöltöttem, hogy egy új
relativitáselméletet is fel állíthattam volna ezalatt.
Ezt a sok sétafikálásra
és várakozásra elpazarolt időt (meg pénzt is) természetesen
senki meg nem fizeti, mert a biztosítótársaságokat erre senki nem
kötelezi, csak engem kötelez a törvény, hogy a kötelező
biztosítást tőlük drága pénzen megvegyem.
Egyelőre hát várok, és
újra várok türelmesen, reménykedvén, hogy a türelem végre
rózsát is terem, nem csak töviseket, melyek csak engem a
károsultat szurkálnak, mert a biztosítónál nincs személy, akit
megszúrhatna, ott csak személytelen csapatok vannak, ezek felé meg
hiába meredeznek tövisek.
Mondom én nektek feleim,
nagyon jól kifundált dolog ez a globalizáltan elszemélytelenedett
ügyintézés napjainkban, hogy a bánat essen belé!
ILYEN BÁNATOS VAGYOK |
No comments:
Post a Comment