Ha ne
lenne néha felettem kék az ég, bizonyára állandó jelleggel úgy
érezném, hogy jobbágyként tengetem életem, mint a hozzám
hasonló sok-sok emberke.
De
szerencsére még fúj a szél, ellibbentve borús gondolataim
felhőit, és így a kék égbolt alatt holdfényben, vagy napfényben
sütkérezve, rájövök, hogy szabad vagyok, mondhatnám inkább,
szabadon sétáló, szabad-szájú jobbágy, ezt itt és most ki is
mondom, addig míg meg szabad tennem.
Mert
ki tudja mit hoz a jövő, meddig tart a szájnak szabadsága? Avagy
meddig sétafikálhatok szabadon, és nem kényszerülök körbe-körbe
futkorászni, mint gömbketrecbe zárt nyúl-ember hibrid? (Nyúl
szív, emberi test, nem ám fordítva!)
Hiszen
nem titok ma már, hogy bármilyen ember-állat hibridet képes
megalkotni a modern tudomány.
Nem
tudni, ezzel mennyire ért egyet az ember megteremtője, de úgy néz
ki, egyelőre megengedi, hiszen szabad akaratot adott teremtményének,
mehet le is, meg fel is a vízen, sőt még oldalra is evickélhet.
Saját
belátása szerint kellene hát cselekedjen, ám itt kezdődnek a
gondok, amikor megbéklyózzák az embernek saját akaratát, és
mindenféle furfangot használva rákényszerítik másokét.
Hiába
a figyelmeztetés:
„Így
szól az Úr Isten: Jaj azoknak, akik kötéseket varrogatnak minden
kézcsuklóra, és takarókat készítenek akármilyen termetűek
fejére, hogy lelkeket vadásszanak!”
ez
a lélekvadászat vígan folyik manapság.
Virtuális
csapdába ejtve az emberek lelkét és szellemét, egy új,
globalizált ködfelhőbe bújtatott, de rózsaszínben tündöklő
modern feudalizmus rendszerét csillogtatva, ígéretes jövőként,
mintegy elhitetve, hogy jó-szántunkból építjük fel ezt.
Mivel
a korbács nem menő eszköz, no meg testi erőszaknak nyomai
maradnak, ezért van szükség a lelkek vadászatára, elejtésére,
megsebzésére, és utána újonnan felfedezett, titkos módszerekkel
való gyógyítására, magyarán mondva egy akarat módosító
terápia alkalmazására.
Hadd
akarjuk azt tenni, amit más akar!
De
ne keveredjek be a virtuális világ rejtelmeibe, mert a végén
megfeledkezek, az ezek között, mögött rejtőző valós tényeket
feltárni, melyek nem csak az akaratuktól, hanem majd mindenüktől
megfosztott emberekről szólnak.
A
Global
Slavery Index
2016 adatai szerint jelenleg világszerte
45,8 millióan kényszerülnek arra, hogy a modern kori rabszolgaság
valamilyen formájában éljenek,
ami 30 százalékos emelkedést jelent, mivel a
két évvel korábban készített, hasonló felmérés világszerte
csak 35,8 millió modern kori rabszolgát jegyzett fel.
Már
évek óta birizgálja fantáziámat az, hogy fölfelé, vagy lefelé
a létrán halad a jelenkori társadalom, csak sosem tudtam pontosan
megállapítani, mert az a csalafinta virtuális világ mindig
összekuszálta gondolataim, össze-vissza cserélgetve a
létrafokokat..
Azt
már rég észleltem, hogy a modern kori rabszolgaság létezik, és
ha a Walk Free Foundation adatai igazak, akkor bizony egyre jobban
virágzik, sőt tovább is virágozhat, hacsak ki nem üti nyeregből
egy szépen bimbózó új trend. (Én ezt is számításba vettem
volna, a Forrest család helyében mikor bejegyeztették 2012-ben
alapítványukat.)
Habár
szerintem az új módi bimbói is kinyíltak már, csak virágzását
kevesen észlelik, hála a vizes lepedőnek, mellyel a fejünket
letakarják.
Az
divatba jövő új társadalmi rend, egy fokkal előrehaladottabb,
mert nem a rabszolgákat, hanem a relatíve szabadon mozgó, modern
jobbágyok rétegét tekinti alapnak, melyre ezen modern rendszer
felépülhet.
Van
itt, meg ott ész, hogy a seprű rúgja meg! Hiszen ez óriási
előnyt jelent, akár globálisan, akár nem így szemléljük a
dolgokat.
Nagy
előny már az is, hogy míg a rabszolgát csak saját ura
használhatja, egy szabadon mozgó jobbágyot mindenki nyugodtan
kihasználhat, anélkül hogy ennek emberi jogain csorba essen,
melyeket a törvény jobbik kezével nagylelkűen megad, oszt utána
a többi kis balossal elvesz. Mert nagyon sok bal keze van ám a
modernizált törvényeknek, gondolom ezt sokan tapasztaltátok már.
Bőkezűen
osztogatja például a munkához való jogot, (nem kötelez rá, mint
rabszolgát az ura) de ellenében mindent elvesz cserébe, még a
szabadságot is, no persze nem látványosan, hanem csak úgy
suttyomban, és apránként, nehogy idejében rá lehessen jönni a
turpisságra.
Egyébként
e jogot minden időkben szívélyesen osztogatták a törvények
urai, ugyanis nem saját zsebükből adakoztak, ez nem újdonság,
mint az sem, hogy e jog gyakorlóinak vajmi kevés haszna lett
belőle, mert a haszon java-része nem saját, hanem mások zsebébe
vándorolt.
De
visszatérve a tényekre, melyek ezen új társadalmi átrendezést
bizonyítanák, bevallom semmi kézzel fogható bizonyítékkal nem
szolgálhatok, de ez nem csoda mivel az írott törvények, íratlan
szabályait használva fejlődik a rendszer.
Habár
lenne néhány tény, ami alátámaszthatná a modern kori
jobbágyrend kialakulását, csak nem hinném, hogy akadna egyetlen a
földi bírák közül, aki ezt elfogadná bizonyítékként, hisz ők
is ugyanabban a bárkában szorongnak mint mi, azaz valamely irányba
elkötelezettek.
Mert
ez a rendszer lényege, látszólagos szabadság, mögötte azonban
ott leselkedik egy nagy pakli kötelező, ami végül úgy bead a
szabadságnak mint H5N1 vírus a kínai csirkének.
A
lényeg megértése végett adnék egy példát, és legyen az a
földdel kapcsolatos, ha már ilyen földműves zónában lavírozok.
Teszem
fel van egy darab földecském, szabad paraszt vagyok hát, de a
szabad ég alatt azért nem hálhatok, így építenék rá egy
kunyhót. Nekilátnék, de kiderül, ezt nem tehetem addig míg egy
orosz műhold magába nem táplálta koordinátáit, egy amerikai meg
egy jó kis summáért le nem rögzítette ezeket(senki ne higgye,
hogy csak úgy ingyen kedvtelésből rajzanak a szatellitek!), osztán
fentről lefele haladva mindenféle hivatalos közeg rá nem tette
ujjlenyomatát építési kérelmemre, sőt alkalomadtán még a
szomszéd kutyájának mancslenyomatára is szükségem van.
Mindezen
sok pecsét természetesen pénzbe kerül, ami elfogy még mielőtt
az első téglát megveszem. Mivel a sokpecsétes iratcsomó alatt
nem szunyókálhatok, kénytelen vagyok meglátogatni egy
pénzintézetet, hogy némi pénzanyaghoz jussak.
Megy
is ez minden különösebb cécó nélkül, ha lemondok a földem,
meg az épülendő házam feletti tulajdonjogról belátható, de
megtörténhet, hogy beláthatatlan ideig.
Ekkor
kezdem érezni, már nem vagyok annyira szabad, a közvetlen
munkaadóm is érzi, emiatt olyan flexibilissé nyújtja programomat,
hogy már csak mint a lélek hálni járok haza.
Ha
nem tetszik, mehetek bárhova, hisz szabad az út le is, fel is, és
ez valóban így van, a gond csak az én szabadságommal van, ami már
csak elméletileg létezik, gyakorlatilag, feltűnés nélkül
teljesen megfosztottak tőle.
Ezután
a szabad úton már csak kötőfékkel futkorászhatok, amiből a
látszólagosan szabadon logó zsinórokat láthatatlan kezek fogják,
és irányítják vasmarokkal.
Nos,
ezzel a nem látható, de annál jobban érezhető kötelékkel
sikerül gyakorlatilag, észrevétlenül jobbágysorba juttatni az
emberiség nagy részét. Ily módon bármilyen személyi
magántulajdonban lévő ingó, vagy ingatlan simán átkerülhet a
hűbéruraságok magántulajdonába.
Különböző
taktikákkal, meg törvényekkel addig-addig szorongatják a
közembert, míg végül kénytelen beadni derekát, azaz feladni
függetlenségét, nyakába jármot véve, jobbágyként robotolni
míg az ina bírja.
Ez
a jól beváló praktika lényege, érzelmi és lelki világra hatva
leigázni a testet.
Igaz
van ígéret a lelkek kiszabadítására, mely ekként hangzik:
„Ezokáért
így szól az Úr Isten: Ímé én kötéseitek ellen leszek,
amelyekkel a lelkeket vadásszátok, mint madarakat; és leszaggatom
azokat karjaitokról, s a lelkeket, melyeket ti vadásztok, szabadon
bocsátom, mint madarakat.”
A
gond csak az, hogy ezért a kisemberkének is tennie kellene valamit,
bizonyára már az is elég lenne, ha megtanulná fékezni
kívánságait, és így lenne némi esélye a lélekvadászokkal
szemben.
De
arra is vigyáznia kell, hogy ki ne érjen lábujjacskája a paplan
alól, mert erre is hurkot vethetnek, és ettől fogva is
jobbágysorba ráncigálhatják.
No comments:
Post a Comment