Sep 23, 2012

Vigyázat, vírusinvázió!




Egy kicsit felszisszentem, amikor olvastam a hírt, miszerint Németországban, az UE egyik legdemokratikusabbnak tartott országban, bizonyos cégek antidemokrata vírusokat terjesztenek, újonnan kifejlesztett számítógép programokkal.
Azért csak sziszegtem, mert nem akartam senkit kiabálásommal megrémíteni és végül is úgy döntöttem, hogy inkább írásban figyelmeztetek mindenkit a rá leselkedő veszélyekre.

A tudósítást teljesen véletlenül olvastam, de utána már nem véletlenül kutattam az ehhez kapcsolódó információk után, mert egy ideje furcsa dolgokat észlelek az internetes hálózaton.
Lássuk hát, miről is van szó.

Állítólag több ország rendőrsége használ már kémprogramokat, a „bűnözők” könnyebb megfigyelése érdekében, mindez persze nem teljesen hivatalosan, de hát én nem vonhatom kérdőre ezért őket!
Ezekkel az újfajta programokkal, borzasztóan intelligens vírusokat terjesztenek. Ezeket nem arra képezték ki, hogy programokat romboljanak, vagy számítógépeket tegyenek tönkre, hanem egyenesen szuper kémekké léptették elő őket, de szerintem véletlenül sem a demokrácia szolgálatában állnak.

Akinek tehát van rá pénze, megvesz egy ilyen programocskát, tele láthatatlan kémecskékkel és ezeket bárkinek a gépébe beültetheti, a világ bármely pontján. Itt ezek kényelmesen elhelyezkedve, igazából semmi, de abszolút semmi rosszat nem tesznek. Esetleg olyan apróságot, hogy például aktiválják a mikrofont, akkor is ha a gép nem működik, így akit érdekel nyugodtan hallgathatja a meghitt családi körben véletlenül elszalasztott pofonok csattanását, vagy a földhöz csapott tányérok csörömpölését.

De egyebet is tudnak a kis okoskák, terhelő hamis bizonyítékokat képesek felvinni a személyi számítógépére bárkinek! Sőt, a meglévő adatokat is meg tudják hamisítani, minden feltűnés nélkül!

Mivelhogy vírusok, ezért fertőznek és könnyűszerrel megbetegítik a megfigyelt egyén telefonját is, sőt egyenesen oda is ültethetők, így minden lépését követni és minden beszélgetését hallgatni lehet.

Nos, kedves jóhiszemű embertársaim, nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nem ilyennek képzeltem el a jövő demokráciáját, hiszen ha ilyesmiket megengednek, akkor az egyéni jogokat nem lábbal tiporják, hanem úthengerrel tapossák. Úgy fogunk élni mint a kísérleti patkányok, hol ezt, hol azt próbálnak ki rajtunk, miközben titkon figyelik minden lépésünket és reakciónkat.

Ha ez megtörténik, bizony ajánlatos betartani néhány aranyszabályt, hogy bokánkat meg ne üssék. Én például azonnal eldöntöttem, ha titkárnőt fogadok, sosem részesítem spártai nevelésben, azaz nem egyengetem hátgerincét az íróasztalon, így talán senki nem fogja hallani az otthoni tányértörés zaját. Ugye micsoda okos gondolat?

De képzeljétek el, mi történik, ha a diktátorok kezébe adnak ilyen vírusokat!( állítólag bárkinek eladják, aki fizet értük) Soha meg nem buktatja őket senki, hiszen képesek lesznek a demokráciáért küzdő szervezeteket és azok vezetőit könnyűszerrel idejében felfedezni, hamis bizonyítékokat nyakukba varrni, ezután törvényes és demokratikus úton semlegesíteni őket. De mit is beszélek, hiszen az nem is diktatúra, ha bárkit a törvények tiszteletben tartásával lehet majd kiiktatni a forgalomból! Nem kérem, az már DEMOKRÁCIA!


No comments: